Pospeševanje prodaje z vonjem.

Lumal > Storitve > Pospeševanje prodaje z dišavo

Pospeševanje prodaje z vonjem.

Le kdo se lahko upre kavi, sveže pečenemu kruhu, sladicam, pici ali kateremu drugemu prijetnemu vonju? Vonj je ključ do prodaje hrane in pijače, pakiranih in kozmetičnih izdelkov ali čistilnih sredstev ter za odpravljanje neprijetnih vonjav.

    Z dišavami omogočamo:

  • Povečanje prodaje hrane in pijače v trgovinah in restavracijah.
  • Med nakupovanjem spodbujate stranke k nakupu več proizvodov.
  • Povečajte prodajo pekovskih, mesnih, sadnih, sladkih in drugih izdelkov.
  • Povečajte prodajo točno določenega izdelka, kot so kava, krofi, prigrizki ali čokolada.
  • Ustvarite višjo oceno celotnih nakupovalnih izkušenj vaših strank.
  • Odpravite nezaželene ali neprijetne vonjave.
  • Ustvarjajte interakcije s kupci, da si vas bodo zapomnili.

Verjetno obstaja še mnogo različnih argumentov kaj vam dišava omogoča, vendar pa poglejmo tudi nekaj dejstev, ki podpirajo in-store marketing:

  • 70 odstotkov nakupovalnih odločitev kupcev je sprejetih v trgovini in ne doma.
  • Potrošniki se o nakupu odločijo v prvih 4 – 8 sekundah, ko vstopijo med police.
  • Če ena od konkurenčnih znamk poudarja nakupno akcijo, možnost testiranja ali kakršnokoli drugo aktivnost, se bo potrošnik osredotočil na to in vaši množični medijski oglasi ne bodo pomagali.

Ali ste prepričani, da vaš produkt opazijo med vsaj desetimi konkurenčnimi znamkami? Načrtujemo kampanje, ki vas bodo razlikovale od konkurence, saj naše znanje omogoča vključevanje vonja v vsa POS in POP stojala in med vse trgovinske regale. Preglejte ponudbo izdelkov, ki nam to omogočajo. Prav tako predstavite produkte s pomočjo proizvodov za vzorčenje in odišavljenimi promocijskimi izdelki. Ponujamo tudi možnost odišavljanja panojev in reklamnih tabel.

Ne glede na to, kakšno vlogo imate, ste lastnik trgovine ali dobavitelj blagovne znamke in izdelkov, želite povečati prodajo v svoji kategoriji proizvodov (na primer kave), lahko oblikujemo rešitev, ki deluje v okviru kategorije.

Naš adut so kakovostni vonji, ki so v skladu z najstrožjimi pravili IFRE in RIFM organizacije in so primerni za uporabo v oddelkih s hrano in pijačo. Ponujamo vam vonje sadja, kave, čokolade, pokovke, piškotov ..., do dišav, ki jih vsebujejo parfumi, mila, kreme, pralni praški.

aroma, vonj kruha

>> Ko je bil vonj po sveže pečenem kruhu sproščen v trgovinah v ZDA, se je prodaja pekovskih izdelkov trikrat povečala. << Vir: International Journal of Aroma Therapy, Dr. Alan Hirsh, Spring 1993

aroma, vonj šampon, milo

IN-STORE DIŠEČE VZORČENJE: Oblikujemo inovativne rešitve za vzorčenje vonja za kakršenkoli produkt, od kave do šamponov. Tako omogočite, da potrošnik preveri, kaj ponujate in vas izbere iz množice konkurentov.

Najbolj znan primer uporabe vonja čokolade so trgovine M&M. Vsi čokoladni izdelki so pakirani v zaprti embalaži zato v trgovinah ni bilo privabljajočega vonja. Njihova rešitev je bila v odišavljanju z vonjem čokolade.

LUMAL SHOWROOM

Poslovni objekt Rezidenca

Šmartinska cesta 53

1000 Ljubljana

Slovenija

T. +386 30 333 330

E. info@lumal.si

O PODJETJU

O nas
Kontaktne informacije
Pogoji poslovanja
Novice - Aktualno


POVEZAVE

Spletna trgovina
Mr & Mrs Fragrance
Lumal Group
Air Aroma

SVET ODIŠAVLJANJA

Ambientalno odišavljanje
Povečevanje prodaje z vonjem
Dišeči logo podjetja

SLEDITE NAM

facebook LumalFACEBOOK

pinterest LumalPINTEREST

instagram LumalINSTAGRAM