Bari, klubi, lokali, restavracije,…
Odkar je kajenje v restavracijah, klubih in barih prepovedano, so nezaželene vonjave, kot so telesni vonj, vonj starega piva ali plesen, ki so bile prekrite s cigaretnim dimom,
postale opazne (vir: Fragrance Foundation Velika Britanija, 2007).
Kljub temu da stranke cenijo dejstvo, da je notranje okolje bolj zdravo in da njihova obleka nima vonja po dimu, vseeno doma vonjajo zgoraj omenjene neprijetne vonjave,
ki posledično negativno vplivajo na izkušnje in doživetje potrošnikov.
Študija primera
Leta 2007 je bila v treh plesnih klubih opravljena terenska raziskava o vplivu vonja pomaranče, morskega vonja in poprove mete. Vsaka dišava ima svoje lastnosti. Poprova meta
stimulira, pomaranča pomirja in morski vonj spominja na svežino. Študija je bila izvedena z razlogom ugotavljanja učinkovitosti treh ambientalnih dišav na izkušnjo »nočnega
življenja«. Raziskava je pokazala, da, ne glede na to, katera dišava je bila razpršena v prostor, se je povečala plesna dejavnost obiskovalcev, ocena večera in glasbe.
(Mattila and Wirtz 2001; Spangenberg et al., 1996)
Zakaj odišaviti vaš klub, bar, lokal, restavracijo?
- Odišavljanje omogoča prekrivanje neprijetnih vonjav.
- Večja konkurenčnost in pomembno razlikovanje od drugih.
- Izboljšuje razpoloženje, večer, glasbo in povečuje plesno aktivnost.
- Gostje ostanejo dlje časa v sproščujočem okolju in s tem porabijo več sredstev.
- Po raziskavah uporaba vonja povečuje prodajo do 40 odstotkov.
- Ustvarite multi senzorno izkušnjo ter združite glasbo, luči in prijeten vonj (pomembno je, da so dišave uravnotežene z glasbo in lučmi).
|
|