trgovine, športne, modne, pripomočki, torbe, nakit, dom

Lumal > Storitve > Ambientalno odišavljanje > Trgovine

Trgovine

Z razlogom so trgovci začeli ciljati na peti človeški čut, vonj. Raziskave so pokazale, da potrošniki namenijo več časa prijetno odišavljenemu okolju, zato so pripravljeni plačati več za blago in storitve. Dišave vplivajo na spomin in čustva ljudi ter tako omogočajo povezavo med blagovno znamko in vonjem.

Ne glede na to, ali gre za Diorjevo trgovino in njeno zadnjo kolekcijo ali katerokoli lokalno trgovino z oblačili, čevlji oziroma drugo generično modno ali športno trgovino ali trgovino z drugimi raznovrstnimi izdelki, je odišavljanje odlična priložnost, da se enkratne stranke spremenijo v vračajoče se stranke.

modne-trgovine
>>> Zanimivo dejstvo: Raziskave v ZDA kažejo, da so ljudje pripravljeni plačati več za par športnih copatov Nike v odišavljeni trgovini kot v neodišavljeni.<<<

LUMAL SHOWROOM

Poslovni objekt Rezidenca

Šmartinska cesta 53

1000 Ljubljana

Slovenija

T. +386 30 333 330

E. info@lumal.si

O PODJETJU

O nas
Kontaktne informacije
Pogoji poslovanja
Novice - Aktualno


POVEZAVE

Spletna trgovina
Mr & Mrs Fragrance
Lumal Group
Air Aroma

SVET ODIŠAVLJANJA

Ambientalno odišavljanje
Povečevanje prodaje z vonjem
Dišeči logo podjetja

SLEDITE NAM

facebook LumalFACEBOOK

pinterest LumalPINTEREST

instagram LumalINSTAGRAM